13.19 - <3

Viccan måste vara den person som ställer upp mest just nu och peppar mig
för att orka och klara pressen! Det gillas och man blir otroligt glad av hennes
söta inlägg på sin blogg - klicka här! I stort sett så ägnar hon några ord åt m-
ig i varje inlägg eller åtminstone varje dag. As sött! Jag saknar dig också vä-
nnen. Men jag vet inte om det hade varit värre för mig ifall det var du som å-
kt ifrån mig och inte jag ifrån allt och alla. Men nu börjar saknaden från Upps-
ala och alla folk gå över till mer lättnad att jag ens är här! Det är ju skönt, m-
en det är klart, kvällarna är svårast att ta sig igenom utan att sakna någon.
Och det kommer ju aldrig släppa mina tankar. Nu ska jag som sagt gå upp till
lägenheten, hungern har gått över, men tänkte ringa till Vicco en stund. Medan
så kan ni läsa ett av Viccans inlägg till mig..

"Hur fan ska jag klara mig ?
Utan Mahlin så här länge .. Vi lämnade varandra vid 12 tiden igår vid gränby ,
Sen dess har vi bara smsa lite och prata i lurn men känns som en evighetsen jag träffa dig nu ju
Och sen ska jag behöva vara utandig ännu längre !
Snacka om att plågas :O
Älskar dig snuttflickan min
Du är bäst :D
näst efter mig :D
Kommer bli helt tomt i min säng (nästan) Ingen som är där vid min sida helatiden
Skynda dig hem sen hjärtegrynet !"

När man är helt ensam i en "ny stad" så finns det inga ord som kan göra en
mer glad än dessa, så otroligt uppmuntrande. Jag vill ha dig och alla här nu!
Ändrade planer även, kom ihåg 14.45 åt mig!


Your comments pussie
21:26:45 ~ 2010-04-15
Mitt namn; Fredman :)

Saknar dig gumman!!! <3


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0