13.23 - Byebyebabes!

Tjingelingis mina älskade vänner och fisrumpor! Jag kommer sakna er totaly
much och jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig "utan" dator under hela ti-
den som jag är där. Menmen, får ordna det på annat sätt isf. Jag ska packa
det sista nu sen ska vi åka - moooot Boollnäs yooo ;) hahaha! Så fårse hur
långt tid det tar, men tror det blir runt 2h. Sen ska jag chilla hela dagen, men
jag hoppas verkligen mobilen kommer plinga och ringa konstant annars vet
jag inte vart jag tar vägen :ooo Men ni får ha det så bra små pussies! Love..







- dont forget me ..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0