13.47 - Måndag

Små bitches and pussies. På onsdag är jag hemma i älskade Uppsala igen.
Känns skönt samtidigt som att jag kommer sakna Bollnäs otroligt mycket.
Har ju som sagt spenderat fleeeera dagar och nätter ensam här. Haha, nu
saknar jag inte er jag hatar längre, syyynd för er ;) hahah! Nej men, ialla-
fall så ska jag snart på äventyr igen och fårse om jag kommer hit senare
och då ska jag berätta om helgen, som har varit rätt sjuk! Haha, på onsd-
ag kommer pappa upp och hämtar mig :D skönt! Haha, sen får jag se om
jag orkar pallra mig till skolan på torsdag annars kommer jag komma igå-
ng igen på fredag pga att jag inte kan missa ännu en dag med nationella p-
rov :o menmen. Skriver snart igen, har inte tid nu som sagt ;) Puss!

Btw, idag kommer en till tjej som ska bo i min lägenhet :oo that kind of s-
ucks, men det får väl duga ;) haha! Pusseliepuss


Your comments pussie
08:04:47 ~ 2010-04-20
Mitt namn; ida kungen bästa karpmyr

Hoppas det går fint gumseligums:) Jag är också sjuk och idag ska jag nog försöka mig på att göra en design men får se om jag lyckas ;P Haha, får ses snart när du kommer hem. MISS YOU



ÖHÖH, jag ska köpa Friskis och svettis kort, är du på att börja träna som en gris med mig ?

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback