14.29 - Fredag :s

Åh, jag blir så less på allt.. jag hatar att komma hem och avreagera mig
från verkligheten. Blir antingen as lack eller så grinar jag sönder :s jag
vet, as drygt! Menmen, hoppas på att få roa mig lite smått ikväll iallafall.
Maybe åka till Sandra en stund eller ngt, ska inte ut som vanligt utan blir
nog ganska chill. Imorgon också. Sen på söndag drar jag från alla äckliga
människor och försvinner från allt en stund, ska bli rätt skönt. Drygt 1½
vecka blir jag borta.. missar nationella i svenska b, så fårse vad som hä-
nder med det. Usch, Bollnäs.. vad ska jag göra där helt själv ? Men det
här var ju precis det jag ville, fast dock inte dessa få dagar utan snarare
år.. men det blir väl senare. Nu ska jag äta lite barnmat, spagetti + kött-
bullar ;) mumsigt! Sen får jag väl skriva lite om i onsdags.. tjngis.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0