14.33 - Stackarn!

Anonym om 15.01 - 80tals tema @ Kalas:
Hahahahh fyfan vad ful du är vad har hänt med dina ögonbryn?? Har du vart med i nån olycka eller nåt? Söp din mamma mycket när hon va gravid med dig? Jävla white trash..
IP: 83.253.242.179

Ojoj, många frågor på en och samma gång.. vet inte riktigt vart jag ska börja..
haha, jag undrar vem som borde skratta ;) du är bara pinsam som hänger på
min blogg och ändå efter alla bilder som jag bjuder på inte vågar visa vem du
är ;) stackare. Jag lider veeeerkligen med dig. Btw, så är det bara en som jag
hört tidigare använda white trash och är det den jag tror så ooooojojoojoojj vad
du inte ska öppna din käft ;) menmen, det brukar komma fram så don't be shy!


Your comments pussie
14:59:13 ~ 2010-04-09
Mitt namn; Viccan

Vad är de för fel på Människor ? sköt er själv och skit i andra sluta vara så jävla AVIS .. Ni är så fega så ni vågar inte äns skriva namn ! ;S kom med nått bättre

Min blogg; http://Http://VictoriaaOscarsson.blogg.se

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback