15.02 - Lovely

Jag vet att ni vill ha mig, jag vet att ni vill va mig
- jag vet att ni inte klarar er utan mig!

Sitter här igen och ska snart gå till en annan data without internet :/ men har an-
dra saker att pilla med tills jag ska ut på äventyr om typ 1h. Missar That '70s sh-
ow.. och det suger faktiskt lite smått - men vem sa att suga var ngt negativt lik-
som ? Not me. Men jaja. Vet inte om jag pallar skriva om helgen just nu. Mer än
att det var fett mycket värt att gå ut här i Bollnäs på Tranan (dock inte denna fr-
edag som var, haha) men liksom en Briska cider kostade 35:-, en Tequila 30:-
aaah, trettiokronor.. fattar ni läget eller ? Dock öppna de 22 och stängde 02. Me-
n fett med röjj vi hade ;) haha! Sen så var de liiite bättre än Kalas pga strippstå-
ngarna och att blandningen på folk var så stor (mer mängd åt folket ;) haha, nej
men det var inte bara fjortisar och inte bara blattar, utan det var chill! Så det var
nog inte sista gången jag gick ut här.. sen blev ju Vicco och jag best friends med
folket som "jobba" av något slag där, haha! Lyckat verkligen! Ska kila nu igen, m-
en hörs senare eller imorgon.. Nu är det bara två nätter kvar för min del och det
gillas faktiskt tro det eller ej, trots att jag älskar allt häruppe, folket, lägenheten,
den självständiga känslan - jag kommer sakna det så fort jag kommer in i Uppla-
nd igen. Helt säkert. Menmen, sen får jag äntligen komma hem till underbara, äl-
skade Uppsala och gå ut på Kalas (- och Vip) igen. Jag kommer ju känna mig hel-
t borttappad så fort jag sätter min fot där igen.. men ah ;) jag älskar mitt liv sjukt
mycket just nu - tack vare almost everyone.
Rrr, bajskorv - var inte så arg på mig..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0