15.20 - I'm a kääät

Någonstans i era små osäkra kroppar i era värdelösa liv så måste ni ju
inse att era ord inte skadar en enda ? Visst blir man lack när man inser
att det sitter en stackars unge där ute ngnstans utan liv :o haha! Men ni
verkar inte förstå att era kommentarer otroligt roande och dock enbart
roande för min del ;) alltså som jag själv har beräknat - i och med att
jag är så smart - så är det såhär.. ni har just precis passerat en spegel
när ni straxt efter sätter er vid er data och hittar min lovely sida, bitchan.
Ni ser att jag bjuder på mig själv och utstålar säkerhet och självkänsla/
självförtroende, ni irriterar er på mitt sätt att visa det och uttrycka mig 
på så eran hjärna och era händer kan helt enkelt inte låta bli - ni måste
kommentera, helst något nedlåtande som kan "såra" mig och ni kommer
på första bästa och sitter och hoppas för er själva att jag måste ju ta åt
mig.. pga eran usla självkänsla så tar ni alltså ut erat egna problem då
ni ser er själva i spegeln på någon som ni är jealous (avundsjuka) på -
någon som mig. Och jag förstår er, jag skulle också sitta i den sittsen om
jag såg ut som dig och läste denna blogg och såg alla mina handsome
pics. Men det är chill, om ni anser er själva må bättre utav att klaga på
mig så fine ;) fortsätt så. För det tar inte ngnstans, inte ens i lillfingret.
Jag står kvar på mina ben trots era "elaka" ord, haha. Så keep on going.
För det är ju bara jag och alla andra som inte ligger på eran nivå, som
ser vilka som är de som är ugly. Vilka som är osäkra i sig själva. Vilka
som skämmer ut sig. Inte jag. Så ni kan klaga på mina ögonbryn, men
det är okey ;) jag har valt att ha de så tunna som möjligt för jag tänker
inte följa modet bara för att det är mode och spara ut till stora buskar
som ser ut som en moppemusch för eran skull ;) ni vet, hade jag inte
gillat mina ögonbryn som de är så hade jag väl aldrig haft de, right ? Så
om ni tror att det sårar mig och att jag nu på direkten ska börja spara
de, så är ni ute och cyklar.. btw, min mamma tar hand om mig mer än
vad era ngnsin skulle göra.. det var ju trotsallt satsen du blev gjord av
som egentligen skulle hamnat på lakanet.. så to bad. Men kom igen när
du verkligen har något att säga din osäkra stackare. Jag njuter pga så-
nna som dig! Tack för att ni finns.. på en lägre nivå ;)
Fortsätt läs min blogg! Mjau!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0