20.13 - Måndag

Gasch, ni anar inte var mycket new stuff jag har inhandlat alltså ;) hihu. Jag är totaly nöjd, dock inte över att pengarna börjar försvinna.. Maaammmaaaaaa.. (a) Nej, men får väl styra upp allt med bloggen snart igen när jag har mer tid igen och ska även - såklart - lägga ut pics på mina grejer ;) har även fått min studentmössa nu, dock kom jag på när jag såg den att vart står bitchan ? Suck.. kan inte precis skicka tillbaks den -_- inte oglad man blev då alltså. Menmen, nu sitter jag hos tjockis Vicco, har precis ätit och ska snart kila upp och mysa i sängen framför en film som vi verkligen inte har sett 40ggr tidigare. Hihu, sen blire till att sova tidigt. Men jaja, jag skriver väl igen nästa gång när jag har tid små porrisar - åtminstone wanna be porrisar ;) haha! Pusseliepuss!

Btw, tillbaka på kärnämnen igen. Vilket betyder att skolan snart slutar och jag har fett med ångest alltså! Vill inte börja jobba :( men iallafall, är ledig varje tisdag. As skönt! Kan ju inte begära så mycket mer. Men ah, tjingelingis.

Plus att detta blev mitt 900:e inlägg, deniii ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0