21.10 - Fredagkväll

Sitter hos Viccopicco nu och kikar på Talang, seriöst.. vilka fjåån
det finns alltså. Tyckte jag hade träffat tillräckligt men det verkar
aldrig ta slut liksom :s hahaha! Nu står storstina - vilket verkligen
ingen fattar vad det betyder.. anyway och sjunger typ opera -_-
men ah.. jag säger bara storstina, sen får ni tolka det hur ni vill ;)



Känns otroligt konstigt att jag och Viccan bara tare lugnt ikväll :o har
inte gjort det de senaste - ah förmodligen - 4 veckorna en fredag.. :o
men ikväll har vi inte planera något faktiskt. Vicco ska upp tidigt imo-
rgon och åka till Sthlm och jag ska hem och inte göra något speciellt,
måste hem och packa satan :o och sen typ tvätta kläder. Gasch! Men
juste, kom på en sak.. jag har kört tok mycket idag och jag är helt in
love i det! Verkligen as bra! Hihu. Men jaja. Ska roa Viccan lite och sv-
ara på massa sms jag fått under tiden jag roat er ;) muhu! Tjingeling!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0