01.53 - Gonatt!

Today har jag varit så duktig så att jag har tvättat två maskiner (eller ah
mamma la i en och hängde upp) men nästan två ;) sen har jag packat i
stort sätt allt tills imorgon, nu är det bara nytvättade tvätten och saker jag
måste ha imorgon som fattas. Usch, lagom nervig i magen måste jag säga!
Och skoja inte vad jag kommer sakna Viccopicco, som senaste tiden roat
mig almost 24/7.. Jag kommer ju såklart sakna er andra också lika myck-
et, men Maja får jag ju träffa redan på tisdag iallafall :} jag är iallafall fett
taggad på att åka nu, men fårse om magkänslan ändras imorgon. Ujujuj!
Fyfan vad jag kommer sakna min säng :s ni anar inte! Usch, sova helt alo-
ne i en lägenhet, som ligger i en "stad" (säger man så ?) där jag aldrig har
varit själv i under min livstid. Mjau, skoja inte najs ;) Syyyynd om jag inte
kommer tillbaks.. - för er då givetvis! Haha. Men det passar ju verkligen
mina planer som jag har inför next step in life.. mycket mycket bra! Synd
att jag missar nationella i svenska b också, väldigt! Haha, Robin gjorde mi-
g smått bajsig när han sa att jag säkert skulle få göra med en annan klass
eller typ nästa år. Bög på dig att jag ska liksom! ;) Säääällaaan alltså! ;)



Nej men alltså, jag måste seriöst kila i säng snart.. känner att det behövs,
sov så himla dåligt hos Viccan inatt. Hade typ ont i nacken fast ändå inte ;<
sånt gillas ju not! Så tänkte spara satan på mina krafter tills morgondagen,
blir ju trotsallt helt alone i en 3a i Bollnäs, så kanske har feting festen med
mig själv ;) rawrrr liksom. Nej, fan jag har totaly häng i mina ögon nu så
ska kika min fb och sen burra ner i min aaas sköna, mysiga, rosa säng! Så
nattinatti wuz's ;) trooor jag hinner skriva lite tomorrow, annars så vet ni
att jag nog inte kommer höra av mig förrän om maybe 1½-2 veckor här..
om det inte fixar sig på annat sätt. Men annars finns jag ju på luren ;) ni
har ju mitt nummer! Och ni som inte har det.. det är inte meningen att ni
ska ha det heller så grina inte för det du är bara inte värd det ;) hah diss!
Nej, men allvarligt.. ni måååste verkligen smsa eller plingelinga annars sj-
älv dör jag ju seriöst däruppe :ooo men vet ni vilken den roligaste tanken
jag har i huvudet just nu.. att "jag måste städa och fixa rummet innan, för
ifall jag dör så måste de kunna tänka 'ah, det var såhär hon lämna det'" d-
et känns ju fan lite hemskt att jag tänker att jag säkert dör eller ngt så lika
bra jag lämnar allt fint efter mig :o haha, körd jag är. Men you never know
liksom. Jaja, tjingelingis små pussies. Sleep tight!



Skoja bara, glömde säga att jag träffade Majamouse, min pudding en liten
stund tonight också :} that was lovely måste jag säga! Jag saknar dig och
oss min lilla fisan, we need to take it back in some way baby! ♥



Du är en utav de bästa jag har! ♥



Måste bara säga också att, den som tillhör bilden ovan, alltså den som fyllde
i =) och <3.. - jag kommer verkligen, verkligen sakna ihjäl mig efter dig! ♥
Just nu vill jag inte alls åka :( gasch vad känslorna ändras och gör mig förvi-
rrad just nu. Samtidigt som det känns jobbigt så känns det as skönt att bara
lämna allt bakom mig för en stund och ägna alla tankar på mig själv - förhop-
pningsvis. Men promise you mitt lilla V att vi ska röjja satan när/om du kom-
mer upp och när jag kommer hem - förhoppningsvis med samma tåg som dig!
Men glöm inte att jag har köpt två surprice's till dig som bara ligger här och v-
äntar på dig i påsen :D jag vet att det kliar i fingrarna på dig för att du är så
nyfiken, men chilla snoppfrilla, you'll see it sooooon ;) Men shululu.
Puss och gonatt!


Your comments pussie
13:00:32 ~ 2010-04-11
Mitt namn; Viccopickoo !

ÄLSKAR DIG !!! hur fan ska jag kunna klara mig ?

Kommer döööööööööööööö

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/
13:10:09 ~ 2010-04-11
Mitt namn; Maja

Svar på det du skrev om mig i inlägget: Ja, verkligen! Jag saknar oss jääääääätte mycket. Vi måste ordna upp det här <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback