13.47 - Lovely life!

Torsdag 1/4;
Åkte hem till mig med Vicco. Det enda som hände var åt mat - käka subway
macka - åt mat - käka subway macka - åt mat - käka subway macka - typ i
stort sett alltså :s haha! Chilla helt enkelt bara. Kikade även på Kenny Star-
fighter om och om igen typ hela natten och lalala!

Fredag 2/4;
Sov typ hela dagen, sen drog vi till stan på kvällen. Träffade Jonas, Johan och
Elias på bussen :} sen gick Viccan och jag vidare till Kalas och röjjde lite. Sen
mötte jag upp Sandra utanför och gick tillbaka. As nice! Stanna där tills de st-
ängde sen fick Viccan en släng av bulimi och vi fick skjuts av Stoffe hem. Bra
jävla skönt alltså ;) när vi kom hem däcka Viccan i sängen och ah vakna efter
ett tag och sa "Maaaliiin, vart är påsen ?" med en död röst ;o haha!

Lördag 3/4;
Vakna runt halv 11 och gick ner och åt frukost. Gick sen upp och sov tills klo-
ckan blev 14 då vi fick jättebråttom och skulle börja fixa oss för att åka hem
till farmor&farfar vid 15 och ta påskmiddag - ofc, som alla andra svennisar..
Var där en liten stund och fick skjuts hem av min söta kusin Kim, som precis
kirrat körkortet - vid 17 och sov lite till, börja fixa oss och vänta på att pappa
skulle komma hem så att vi kunde få skjuts till Vicco. Kom hem till Vicco och
dryga oss innan vi kom på att det var liiite bråttom. Åkte in till stan till 22 och
väntade på 821an för att åka till Tierp - alltså ändrade planer, vi skulle ju som
sagt till Tärnsjö innan - och mötte upp Ida och Mimmi för att åka ut till världens
ände.. Karlholm, tror jag aldrig hört namnet ens.. festade järnet med massa
killar och natten/morgonen avslutades med att Viccan, jag och Nick röjjde sön-
der med stackars killen som bodde där, hahaha! Mer nämner jag inte, men ah.

Söndag 4/4;
.. utan sömn så åkte jag, Vicco, Nick och Jocke (killen som bodde där) hem till
Nick i Tierp - ah, han lämnade resten av folket i sin lägenhet, lyckat! Hah. Där
iallafall badade vi bubbelbad och sov typ en timme tills Nick's pappa kom in och
"skrek" - i och med att jag sov blev jag tokrädd, hah - och undra ifall vi skulle
ha skjuts till tåget - men pga att Nick inte kan läsa en tidtabell, åt rätt håll.. så
trodde vi att vi missat tåget, vilket jag kom på sen att vi inte hade.. så åkte till
tåget en timme senare och fick vänta över en halvtimme.. fyfan! Jag var seriöst
helt död, inte nog med det så höll jag på frysa ihjäl pga att mina strumpisar gick
sönder och jag gick utan (a) på tåget som tog typ 35min att åka så träffade vi
även Michis - med sötis magen! Gull! Sen höll vi på missa att vi skulle gå av :oo
jag satt och läste på skylten och ba "Storvreta.. hm.. Viccan, ska inte vi av här?"
och sen sprang vi typ av. Usch vad långt det blev :o aja, åkte hem till Vicco, åt
påskmiddag hos hennes farmor&farfar sen gick vi hem och soooov, vid 18 vak-
na sen igen vid 00 och käkade lite gick och la oss igen runt 01 - 02 och sov tills
klockan var 12 dagen efter - skoja inte skönt!

Måndag 5/4;
Var helt döda och kände oss sjuka ;o så chilla bara hela dagen och kvällen ;>

Tisdag 6/4;
Vaknade vid halv 12 gick upp och käka fryylle och sen runt 13 så gick vi ut och
stekte i solen med Kakan.. efter en stund blev vi så less på snön och börja kratta
runt snön ;) - vilket nästan är borta idag pga oss! Sen satte vi oss igen och höll
på sådär fram till klockan 15 då vi gick in och fixa oss för att åka med Kakan till
Ikea och storhandla åt Vicco ;) haha! När vi kom hem så börja vi städa och fixa
på hennes rum och blev klara runt 21 eller ngt. Då satt Oskar och tjata på Viccan
att vi skulle komma till en fest - som han sa var värt en 100ring, men tyvärr så
var festen totaly död och vi drog typ lika fort som vi kom dit.. (a) men fick träffa
min lilla snuttis Hanna en stund, lite små fun fast hon var typ lika död som festen
haha :D menmen, åkte runt lite i Storvreta med Tim sen åkte vi hem igen och gj-
orde väl inte så mycket mer :o så somna runt 02 - fast Viccan röjjde runt i sängen
så gick lite sådär alltså ;) haha!

Onsdag today;
Gick upp 10.30 och kom ner i köket där Kakan satt och roade henne tills hon sku-
lle till jobbet vid 13 och straxt efter det kom Vicco ner - hejjaggöringetannatänatt
sova, typ - haha.
Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hit med mina saker som
hon tog med/har köpt åt mig :D as nice ;) ska fixa lite och sen närmare kvällen så
ska vi börja röjja, fårse ifall vi förfestar här eller hos en annan kille i stan. Det visar
sig liksom ;) ska sen möta upp Sandra och Emelie och gå till Vip - där även Bino och
Ellenpropellen ska vara ;) sen vidare till Kalas och förhoppningsvis slipper jag bli ot-
agg och allt annat det innebär. Ni kan ju smsa mig ifall ni ska ut små bitches ;) mjau!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0