10.30 - Ett och två

Omg, typ nytt rekord den här sommaren - är inne på bloggen två dagar i rad. Kan ju hoppas att det håller sig i, men förmodligen inte pga mitt hektiska liv - enligt mamma.. Just nu sitter jag här och äter en tjockis frukost som består utav ett glas oboy + två mackor. Ahmagaad, kan det bli mycket fetare liksom ?
Ska straxt hoppa in i dyschen - det vet vi ju hur det blir.. tre timmar later. Sen ska jag fixa mig lite fort och ta bilen till stan för att hämta Viccan och sen till Gränby ;> mjau. Sen bär det av hem till henne. Ikväll sen så blir det vinkväll hos Jennie med några. Mys, men en annan har ju dock inge vin hemma - to bad. Så blir ju lite småsnyggt med groggisar ;) haha. Men jaja nu har jag inte mer att skriva alltså :o Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0