12.18 - Stackars mig..

.. men tur att jag är Batman och klarar allt!


Nygjort on my way till tåget i fredags, ringen runt om är ofc mina strumpisar


Lördagsbilden, här såg det ändå helt okej ut, inte trodde jag att det skulle
se ut som bubba tre dagar efter..


Dagens bild på knät, ser skrovligt ut pga att jag haft feta grejerna över.


Syns dock inte jättebra, men om jag säger såhär.. hela vänstra sidan av
min kropp har relativt många blåmärken, sen finns det ofc några på resten
av kroppen also, men det är som sagt vänstra sidan och högra knät som
har fått vad den förtjänat.. usch.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0