18.28 - Lovely me..

Som ni kanske - eller såklart - vet så har jag (imorgon) varit hemma i älskade Sverige i en vecka - so lovely! Men det var inte det jag skulle skriva nu utan mest bara att jag ska ut ikväll och slänga in en fruktansvärt snygg bild som jag precis gjorde i paint ;) mjauff! Menmen, skriver väl ett inlägg om senaste tiden i mitt liv åt er nyfikna små fjompor! Men just nu har jag som sagt inte tid, ska slänga in mig själv i duschen vilken sekund som helst :oo menmen. Skriver ngn annan gång ;) puss.



Jag kan bara säga en sak - jag hatar er fjortisar som blonderar håret blont, sätter i löshår - som inte ens har samma färg som sitt egna hår och bara "ooooooj" vadå, mitt hår har inte gått av :o och jag märker det inte.. .


Your comments pussie
11:36:44 ~ 2011-04-02
Mitt namn; Jackjennifer

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Min blogg; http://jackjennifer.blogfeaturing.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback