22.25 - Hejallafans!

Fjortis.

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!
Men tjaaaaaa!

Det smakar fisk i min mun - fyfan! Åt pyttepytteliiite sushi. Ångrar mig. Så jag gav det till mamma som gav det till pappa ;) haha! Förlåt tjockisPatric, vet att jag redan lovat. Nej, men iallafall skrev i min status på Fb att jag räjjsa runt i raggissockorna och skulle städa och grejer - men hur långt kom jag ? Inte så långt. Inte alls. Hahah! Jag känner mig smått röjjd. Dessutom är alla så üüüber tråkiga. Insåg idag att lilla Ted Lindgren - Viccan yanaa - är 88a :o omg tänkte jag där för mig själv och kände mig lite smått förvirrad för att jag alltid ska ta fel på folks åldrar. Det räckte väl med 11 eller 45. Livet hade varit mycket lättare då. Menmen.

Sitter i soffan med min älskade mami och kikar på ngn serie på ettan (typ polisgrejs, fast inte på svenska :o) som hon tyckte "va såååå bra" igår. Haha. En annan sitter ju och väntar på fredagens Expressen för att börja samla Wallander filmerna (i och med att jag lånar Micke's förtillfället) och innan det pluppa upp i huvudet så gäller bara Desperate Housewives - so fucking lovely!

Imorgon ska jag upp tidigt - igen. Usch! Ska packa och fixa mig för att få skjuts av mamma till Vicco - sen till stan. För att springa runtrunt där igen, för fröken Oscarsson har ju som sagt fått pengar då ;) hihu! Sen på torsdag bär det av till Sthlm, ska på NRJ in the park på Grönan. Fårse hur allt blir, men måste förmodligen åka hem totaly early på fredagmorgon :o inte okej!

Fyfan vad det smakar fiskfitta i munnen. Stackars er killar - och homolesbians!

Har - som vanligt - ingen ork till att lägga upp bilder eller skriva about my life för er tonight heller. Som det verkar nu.. men man vet ju aldrig ;)

 



J, tänker på dig faktiskt! Ingen är värd något så hemskt.. ♥


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0