22.33 - Back again

Shuläään! Just nu sitter jag hemma hos Majamouse och Johan + deras nya kissemissunge Neo (men jag kallar honom Seved). Har varit här i ett ex antal timmar nu och roat mig själv pga brister i hjärnsystemet. Tyvärr.
Ni som inte är mina uttjatade smskontakter vet förmodligen inte allt som hänt i helgen. Total kaos! Det är iallafall enligt min kropp.. Hm. I fredags iallafall så ramla jag och skrapa upp knät. Kul. Det är ju jättesnyggt idag - naaat! Hamna sen i Örbyhus hos snygga familjen - Gunnel och Gunnar ? Det vet vi inte. Sen på lördagen så drack Viccanvaccin och jag igen för fjärdedagen i rad - kroppen sa redan på torsdagen.. haha!
Nu pratar dom om min Batman- bil på tvn ;) alltså den riktiga Batman- bilen! Mjau.
Men iallafall, blev Kalas ingen. Sen blev det svart - kunde man hoppats iallafall - jag hatar er alla! Hahaha. Gick hem längs tågrälsen till Viccan, vi kände att det var den närmaste vägen.. och vem ramlar på rälsen när tåget kom ? Joooo, men visst Malin Bitchan Batman Lundell - som klarar allt och lite till, ofc. Och det ända jag tänkte på var "nej, fan inte mitt knä" så kastar mig lite duktigt på vänster sida av kroppen och ah, om vi säger såhär så är hela kroppen död. Kändes nästan som att jag hade blivit påkörd av tåget när jag vaknade dagen efter.
Men som sagt. Bög.
På söndagen åkte jag hem och ah, vem tror ni kom ? Jo, precis. Robin. Menmen, det är en annan history..
Nu sitter jag här med världens sötaste i knät, lilla Seved (Neo). Känner att jag måste kissa, men vem vill lämna ifrån sig katten ? Inte jag.

Iallafall så slipper jag er och äckliga Uppsala, varje helg nu i september ut så följer jag och min andra halva med DaSilva på alla möjliga crosstävlingar runt om i älskade Sverige ;)
5e september - Strängnäs (Sthlms crossen)
(9e) 10e - 11e september - Ullevi (Cross freestyle) + Uddevalla
18e - 19e september - Västerås
- plus att vi tjänar fett med cash ;) en annan lever ju livet medans ni andra suckers jobbar asset av er ;)

Puss, nu ska jag umgås med fisarna!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0