00.22 - Done!

Nu har jag städat klart hela övervåningen (en "hall", tre sovrum, ett kök och en walk-i-closet) almost - ja, jag städar det själv iom att det är mitt place, deras är nere. Har kvar lite dammning i mitt rum och sen måste jag ut/ bort med lite saker från mina exrum - iom att de inte används av någon så måste jag fixa det lite snyggare iom att det typ sett ut som världens bombnedslag efter mig (a) så möblerade om lite i mitt fd rum och har plockat ihop sakerna i det andra pga att jag tidigare typ slängt in saker, haha ;) menmen. Nu ska jag chilla lite och försöka trycka in lite träning innan jag måste sova. Så nu blire D.H. för all the släääänt ;) puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0