00.31 - Måndag today ?

Sitter och kikar massa stuff på Sandras lovelit rosa lilla compuuutah och inser efter fem sek att jag egentligen inte borde sitta här pga mitt shopaholic besvär som har kommit ifatt. Usch, finns a lot of stuff som jag verkligen vill och måste klirra hem, bland annat typ new clothes, extensions - clips dock den här ggn, synd nog pallar nog inte mitt hår riktiga extensions right now.. sen funderar jag även på att beställa linser som förstorar ögat iom att mina eyes är så über tråkiga, men blir nog gröna anyway. Gasch. Jag har inte dirr haft så mycket to write about senaste tiden och att skriva ett inlägg har varit vääldigt jobbigt. Dont get the thing, menmen. Ska vara lite social mot Sandra nu så puss ;) btw, visst äre måndag today ? :oo

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0