08.30 - Vaaaa ? |-)

Uppe in time för första gången på länge. Mami kom och väckte mig 8 så det har tagit mig nästan en halvtimme att piggna till och verkligen orkat gå upp. Haha, ibland är man bra lyckad alltså. Dagens planer today blir staden any how med m. Sen får jaaaakkk se ;) dessutom är det första gången på länge som jag har varit hemma och själv såhär länge skulle jag tro :o inte direkt det som sker varje vecka, 7 dagar om och om. Hah.
Juste träffade söt Hannis igår, typ 3 sek på hennes worrrk :} typ blivit en vana, ett måste att är man på gränby så måste man kika på eurosko ifall det springer runt en blond liten Hanna där :d
Men aja, jag måste gå ner nu och kirra frukost och duscha bla. Gasch! Krullhåret själv är ju vaken liksom -_-
Pusss!


- wish me good luck!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0