09.51 - G'dmooorning

Yey. Har äntligen vaknat efter 14h sömn. Somna typ kvart i 20 igår, sen vakna jag typ 22 (och 04) men lyckades somna om igen vilket va en jävla tur annars hade jag förmodligen typ knappt gått och lagt mig än ;) men känner mig ju inte dirr jättemycket piggare trots att jag äntligen fått sovit ut, men det kanske kommer under dagen ;o nej, men en annan somna ju med smink, kläder och allt på hah ;) gasch alltså.. och det som är så äckligt ofräscht att sova med smink, vadå hej jag har tre ögonfransar och ögonen klibbar ihop som klister. Sen när man sover med kläderna + täcken liksom så får man ju typ en värmeshock.. nej, nu är jag fyycking hungrig. Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0