11.18 - Fredag already

Åh, jag som hade så mycket att skriva igår men hela blogg.se lagga ju sönder. Aja. Kirra in alla pics från mobilen till datan igår iallafall.. det visade sig vara 226 bilder sen jag gjorde det sist. Det är ju tur att man är så aktiv på den delen. Så fårse om jag lyckas ägna lite tid åt att ladda upp picsen på bloggen today istället. Men tveksamt. Dock vet jag inte vad som händer today än. Kan ju hoppas på ngt roande iallafall. Men måste sova hemma åtminstone pga planerna med e.m. imorgon. Fårse vad som händer sen på kvällen. Just nu har jag typ gått i ide och orkar inte göra mycket alls. Helst ingenting. Så fårse. Puss

- det hade inte spelat någon roll ifall jag ringde dig ändå eller om det var för att jag höll på dö. Du hade ändå inte svarat för att det inte passat dig just för stunden.


Your comments pussie
14:13:02 ~ 2011-05-27
Mitt namn; Jakubandrine

Very well done. I enjoyed the site.

Min blogg; http://jakubandrine.blognext.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback