15.02 - Bitchan herself

Things you probobly already knew about me;


- jag har otroligt svårt att lita på folk. Det finns de bland mina
närmaste vänner som jag fortfarande har svårt att verkligen lita på
trots alla år.. Men det blir ju inte lätt efter alla lögner man fått höra
genom livet.

- jag älskar att städa. Det har ni förmodligen redan märkt efter den
här veckan på bloggen ;) haha. Men det får mig stressa ner och jag
slipper tänka på onödiga saker som får mig pissed eller ngt. Så det
ger a gooooood feeling liksom.

- rosa saker gör mig glad. Vet inte riktigt varför, men tror mest att
det är för att det just är rosa. Haha, det är ju såååå nice ;)

- jag har almost börjat "samla" på HelloKitty saker. Fråga mig
inte varför, för jag har absolut inget braigt svar mer än att kääten bär
rosa things ;) haha!

- jag blir beroende utav folk. Men samtidigt så ledsnar jag på alla
i stort sett lika fort som jag blir beroende utav de. Kan va en bra sak
vissa ggr, samtidigt som det kan förstöra så mycket.

- jag tycker faktiskt att min mamma är bättre än alla andras.
Finns många olika saker jag skulle kunna skriva här om varför jag
tycker det. Även fast vi bråkar sönder typ jätteofta så är hon fortfarande
den person i mitt liv som alltid finns här och som alltid ställer upp
när ingen annan gör. Skulle jag haft kraften skulle jag ge henne allt
hon önskar/önskat sig.

- jag hatar {rent ut sagt} personer som ljuger, är falska eller
allmänt skadade i huvudet
. Finns faktiskt inget värre än personer
man inte kan lita, inte ens det minsta på för att man inte vet om personer
har hittat på allt. Man vet ju knappt själv om personen som ljuger vet
om det själv. Sen tycker jag att ni, falska personer ska lära er dölja det
lite bättre, för tyvärr så ser jag igenom det falska på er ganska lätt..
Alltså vem hatar er inte typ.. ;)


Maybe fyller på later ;) Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0