15.16 - Diediedie

Känns bra att alla små barn är hemma hos Ida nu, någorlunda okej. Tänker på er flickor :/ men just nu kan jag inte göra mer än att hoppas på some kind of bevis eller att man får tag i honom/de. Ni om några vet hur man gör en person 3 mil bort rubbningar i hjärnan och hjärtattack! Usch, usch, usch, äckliga människor det finns! Typ dö horfitta.

På tal om det, satt och kolla på massa gamla pics och grejer som jag hade på datan i förrgår när jag inte hade ngt bättre för mig. Då hitta jag massa saker från själva "anonyma" Jenny Tuvesson. Skulle faktiskt vara liiite fun att lägga ut det  här för att liksom bara ge henne den bekräftelse hon vill ha. Precis det ni tänkte på ;) ibland behöver man inte vara snäll, försöka eller ens bry sig om vissa personer.. sen om ni grinar åt varje person som dör, så betyder det inte att jag skulle ens tänka tanken på att "nej, usch vad synd att du råka dö" utan det skulle snarare bli en typ "yeeeeey" känsla i hela kroppen och jag vet att jag inte är den enda. Men thats the way it is. Alla kan ju inte älska dig. Men frågan är, kan någon ?


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0