15.54 - Tisdag

Skulle precis färga håret på Sandra. Men insåg efter att vi blandat färgen att det verkligen inte skulle räcka, så nu fick S ruscha ner till Homebuyyy för att köpa en till - lyckat ;) så nu sitter jag här och väntar på att tjockisen ska skynda sig lite och typ komma tillbaka.
Juste, lånade första säsongen av Desperate housewives av Veronica förra veckan, lovely. Har dock sett klart den, så nu ska jag sno andra säsongen av henne innan jag drar hem imorgon (?) hah ;) kan inte dirr sluta tänka på det nu när jag har börjat.. Men när jag känner att jag kan slösa lite cash så ska jag kirra alla säsonger själv som hittills kommit ut - tror det är upp till 6e säsongen ;) och räkna ut att det skulle gå på 18hundra ngnting. Lätt värt det! Loveitloveitloveit. Alltså jag måste säga att jag faktiskt längtar lite till att få komma hem och kika på det igen, nana!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0