16.04 - Finbesköööök ;)

Sitter och sjunger till massa låtar för Victoria. Hon kom för ngn timme sen ;) har precis kollat klart på andra avsnittet på andra säsongen av D.H. lovely! Så nu ska jag städa för att bli tillräckligt pigg för att duscha ;) jag vet, krävande att duscha liksom. Later tonight ska vi hem till Hannahoe och dricka lite och vem vet vad vi hittar på. Menmen, ska lämna över ma computaah till Vicco nu och fortsätta med mitt. Pusspyssies
Btw, det är min namnsdag today och världens bästaste mami fyller år. Så gratz älskade du ♥





- jag har saknat dig bajsviccan!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0