16.43 - Svart som en neger

Gasch, va precis typ världens längsta strömavbrott nyss. Och givetvis äre då man ska göra som mest saker, typ leta efter allt man har i jackan osv. Men nu är the light back och ingen är gladare än mig ;) haha. Ska fixa om lite flowers nu till större krukor ;> så ja, thats my life today.. hm. Puss

Ännu ett jävla cut precis i music'en och allt släcks och dör ut -_- fattar inte grejen ? Vafan äre liksom ? Gayäckelsaker, nu är jag inte lika happy igen. Vafan. Ljuuuuuuuseeet kooooom tiiillbaaaaaakaaa!

Nu äntligen, typ över en halvtimme sen första strömavbrottet så fick jag äntligen mitt efterlängtade light tillbaka -_- lagom less man blir alltså. Usch! Nu ska jag skynda mig att kirra mina saker innan det blir strömlöst igen. Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0