21.48 - Puuussss!

.. råkande bli inget städa. Blev istället tokchill i sängen med ett x antal avsnitt av Desperate housewives ;) how lovely isn't that ? Men nu måste jag bli lite pigg innan jag ska sova, måste gå upp relativt tidigt imorgon -_- inget man längtar efter dirr. Menmen, måste göra av med överenergi - jag vet att det heter överskottsenergi, men det är för långt för att säga, dessutom låter överenergi lika bra! Haha och sen sova som en död typ. Håll era små tummisar för mig imorgon dels för att jag vill ha min Goose jacka nununu och sen för some other things! Puss - some of you - good looking guys!
Btw, lite smått planerat helgen. Dock ytterst lite med en såkallad E.M. then you understand why i'm so - hispig :o och nej, umgås ni inte med mig så finns det ingen anledning till att ni ska försöka få ut vad "e.m." står för så jag kan säga det direkt att det inte är ngn ernst morell eller erik mattsson eller whatever ni får in i era små huvuden! För e.m. är förkortningen på ngt så passande på personen - haha, inga illa menat ;) men you deserve it ;)
Mer av helgen har inte blivit planerad men har mina små alternativ thankgod! Men som vanligt så vill jag inte bestämma ngt förrän så sent som möjligt ifall typ Hugh Hefner ringer och vill ses :s vem vet liksom ;)
Haha. Puss


Your comments pussie
02:12:15 ~ 2010-12-15
Mitt namn; Malin Widen

Haha du är för rolig med din svengelska ;) PUSS


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0