22.58 - Ahmagaaad

Sitter hos Hannis nu med henne och Majamouse. Har gått igenom alla jag-har-aldrig frågorna bara för att, haha. Brist på annat ? Så nu sitter vi och drygar och tjockar oss lite. Som att det behövs liksom. Nej, usch. Jag ska inte. Jag borde inte. Jag får inte. Kikade lite i Hannas VR nyss och läste upp kändisorienteringen för de. Ni vet, den med fyra olika steg och så får man mindre och mindre poäng för varje steg. Iallafall så vare en om Eva Longoria Parker - alla vet väl vem hon är !? Men inte de här två -_- hahah, lyckat. Fick visa en bild för att de skulle fatta. Haha! Muppar ;) men maybe slänger in lite ord later ;) Pusss

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0