23.03 - Sängen next!

Blev en promenixx på 1½ timme i typ snö som va 40-45cm hög, aaaas jobbigt! Haha, trodde jag skulle drunkna där ett tag alltså :o samtidigt så blev jag road av bl.a Vicciluuuring och Majken ;) så har fått rensat verkligen alla äckliga tankar jag hade bombat hjärnan med senaste tiden så känner mig äntligen lite happy igen. Men nu blire omtittning av d.h i hopp om att det kanske har ändrats sen sist ;) så återigen så sätts första skivan av andra säsongen på ;)
Planerna för veckan är dessa;
Imorgon - hem till Hannis på em fårse vad vi hittar på ;) ingen aning vad som händer på kvällen men förmodligen tokchill pga att jag ska upp bra early ;)
Onsdag - stan med mami, sen hem till Viccopicco för att sen åka till Sthlm med henne, Patric, snygg Lotta, Lina och Bettan (inga fler va ?) för att fira Patric som fick välja ut en hockeymatch han ville se ;) så det blir Aik - Djurgårn', as nice!
Torsdag - beroende på vart jag hamnar på onsdagnight så ska jag väl maybe hem eller bara dö sönder i sängen framför d.h.
Lördag - förmodligen utgång, så hoppas för eran skull att jag slipper se er ;)
Funderar även på att våldsgästa Veronica ngndag iom att hon hade en liten surprice åt mig :d hihu!
Jaja, tjingis suckers ;)



- never give up on the things that make you smile..


Your comments pussie
08:21:53 ~ 2011-01-27
Mitt namn; Amundkatharina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

Min blogg; http://amundkatharina.blog13.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback