Gäst bloggar !

Tjingis halloj ba !
Sitter på Mahlins golv och lyssnar på musik ..
Mahlin sminkar sig gör sig ÄNNU vackrare..
Så lika bra jag börjar smeta på mig med så jag blir lite söt iaf :P  
Ikväll ska vi till Hannis och kolla idol prata skit och dricka massor med vin !
Jag har saknat mina fina flickor super duper mkt !  
Jag har föresten tryckt i mig en kebab tallrik men inte Mahlin som vanlig hon äter ALDRIG !
bög unge hon är :D  
Har inte så mkt mer roligt att skriva här faktiskt :D
Jo en sak till KILLAR ÄR EFTERBLIVNA I HUVET !
de är min åsikt sen får folk tycka och tänka vad dem vill !
Men de finns vissa som vet varför och vissa inte !

Nu snart ska jag övertala min chef att Mahlin oxå ska med till spanien !
För jag ska dit sticker den 1 jan ! :D

Ha ett bra liv era nollor !




Lite snyggare Lite bättre Lite smartare !
VictoriaaOscarsson.blogg.se


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0