17.48 - Saturdayniiiight

Jag hatar varm mat! Usch!

Ska pilla ihop med lite saker sen ta mammas älskade bil till Vikthoran ;) för att fortsätta med kvällens chillande. Fårse lite vad som händer, men efter gårdagen känner jag mig smått otaggad på allt och skulle typ kunna decka precis right now. Men får ta och skunda mig typ lite så att jag kommer dit ngngång idag. Imorgon blir planerna att åka hem tidigt, klippa Michelle, maybe träffa bögen och sen hem till Sandra {för att inte glömma aka Snadar} haha. Fullt upp! Men det är nice. Jaja, today följde V och jag med mami och papipaparazzi till stan för att sen skjutsa hem V. Så stanna till på ikea bl.a där jag råka göra av med i stort sett alla mina och mammas pengar och då köpte jag inte ens hälften av allt jag ville ha :o dåligt! Handlade lite julisklappisar till S ihopp om att - you know whats happening in vegas den 16 ;) haha och du vet vad jag vill ha ut av det ;) maha. Sen lyckades Vikthoran "glömma" sina pengar hemma elr ngt så då fick mamma pejja lite åt henne också, typ 6kr eller ngt :s skulle jag aldrig kunna göra alltså :s ofta liksom, dålig stil :s haha ;) nanana. Måste kika på luuuren nu har fått massa sms hör jag.. usch, jag har hamnat i värsta "jag-hatar-att-smsa"- perioden nu. As drygt! Så då vet ni why jag inte smsar typ ;> för ni lär ju sakna mig. Vem skulle inte liksom.. Men alltså nu måste jag nog dra. Men jag slänger in lite pics sen, ngn dag.. som vanligt you know.. hah. Pusss :*





- tänk om alla va lika bra som jag.. vilken konkurans..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0