13.31 - Gårdagens pics

Slänger in lite bilder från igår som Viccan tog ;)


Jag och Johanna


Jessica, jag och Johanna


Jessica, jag och Johanna - igen ;o Viccan kunde inte bestämma sig..


Våra piggelindrinkar och våghals


Jessica, jag och Johanna


Sötjohanna :D


Så jävla snygg jag är alltså!


Lilljessica :D


Johanna


Jessica och Johanna


Jessica och Johanna - igen ;)


Jag och mina super snygga naglar ;)


Gullhanna


"AKTA ER HÄR KOMMER FARBROR GUNNAR"
Johanna och Jessica


Hm..


Hannis sötbollen


Det kallas Våghals


Räddjessica och Johannna


Hanna och jag


Viga Johanna och Hanna


Johanna och Hanna


Jessica och Johanna


Viccan och dubbelhakan

<
Sötishannis och "Bure"


Fr.v ; jag, Jessica, Johanna och Hanna


Fr.v ; Hanna, jag, Jessica och Johanna

Slut på pics right now, men det kommer väl lite bilder från
Johanna och sen lite vimmelbilder från Vip också ;) mjau!

Your comments pussie
05:44:39 ~ 2010-02-27
Mitt namn; Jessica

Helt klart en bra rolig kväll :D hoppas de blir flera hihi ;)


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0