09.51 - Tisdag

Vaknade super tidigt, liksom 08 väckte Robin lite smått (a)
och gick upp vid halv 09. Skönt, men samtidigt så är jag
totaly tierd. Haha, mamma är hemma och töntar sig med
oss, seriöst så måste hon ha stora problem :'D haha, jag
dör alltså! Fast det är nog värre för Robin som inte är van
med this kind of jokes ;) ska nog in till staden today med
mami - dock inte Robin.. - och kika på lite fun stuff, vet
inte riktigt vare blir ;) menmen. Kanske slänger in resten
av bilderna nu direkt, men fårse om jag får för lill- Robin
;o

Viccan, mamma trodde att vi hade en pulka, så jag ska
kolla upp det senare today eller ngt, isf tar jag med den
nästa gång jag flyttar hem till dig i några dagar ;) wej!

Och sen Ida, ifall du inte läser det här så hör jag nog av
mig senare idag. Men tänkte att vi skulle åka till farmor &
farfar imorgon eller ngt och måla klart ;> eller så gör jag
det själv. Men ah, så du vet ifall du läser this.


Your comments pussie
12:34:31 ~ 2010-02-23
Mitt namn; Vicccan ``

ASSSSS BRA MAHLIN !!!!! :D:D

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback