10.52 - Nya uven

Nu sitter jag på Viccans nya skola ;) på uven alltså! Hahaha,
jag är fett med bakis och skulle seriöst somna om jag la ner
huvudet på bordet. Uschusch! Palla, jag gick upp 07.45 bara
för att åka till skolan och fika och städa :P hahaha! Lyckat..
Noooooooot! Men jadu, haha.. slutade liksom innan 10, så
ah.. Men jaja, när jag vaknade imorse var jag fortfarande
drunk pga att jag sovit för lite ah det var ju väldigt fun, men
sen vare inte fun längre när det gick ur kroppen och jag blev
bakis istället. Inte bra! Nono! Så nu har jag smått ont i huvudet.

Jaja, gårdagen var helt okey. Gick i skolan mellan 14.15 - 15.20
typ, struntade i engelskan pga att vi bestämde oss - eller ah, dom
tjatade med mig ut ;) så åkte hem till mig och fixa lite, sen kom
Victor och Micke ;o sen åkte vi till Vattholmaevenbiggercity. Sen
började vi röjja ;) mjau! Fick också med mig Viccanpickan ut ;)
- lovely!

Nu orkar jag inte skriva mer om gårdagen. Slänger in en vimmel
bild senare när jag kommer hem - för jag lär bli kvar här en stund.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0