10.59 - Happyface

Fyfan vad gott det såg ut med pucko, mumsigt! Kanske ska göra
lite oboy och ställa det i kylskåpet i sisådär några timmar.. hihi ;)

Iallafall, gårdagen.. Maja kom hit 18 och åkte 20.30 för Johan hade
ju totaly ont i magen alltså ;o men aja, sen låg jag bara här i soffan
och tyckte synd om mig själv. Gick sen in i mammas säng och låg
och kika på tvn en stund, men sen somna jag och när jag vaknade
22.20 så hade min magont släppt! Skojar ni var skönt det var eller ?
Sen gjorde jag inte så himla mycket, sprang runt och leta efter en
cola - men fanns ingen :( sen kom mami och papi hem efter 23, så
slapp iallafall vara själv. Men iallafall, jag var ju nojig att jag hade
vinterkräkis, men vet fan inte vad det är jag har haft ;o har mått illa
- men det kunde ju vara för att jag var bakis. Men magont'en vet jag
inte vad det berodde på, så det blev automatiskt att jag hade det ;o
Viccan har ju samma thing..

Men nu ska ni få lite funny information {läs på engelska - infårmajtion}

Jag har haft ont i magen i så länge som 14 h + 3 h
Jag har ätit så mycket som 2st små skink bitar - så har inte ätit något
annat på hela
20 h + 12 h - jag är inte ens hungrig + att om jag äter
så får jag tok ont i magen igen.. dessutom vågar jag inte äta för då
kanske jag får upp massa eller ännu mer ont i magen.


S å  s n a r t  s k a  j a g  s t ä l l a  m i g  p å  v å g e n  ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0