11.00 - Wanna go b-back

Kom hem vid halv 1 igår ;> åkte runt med Kith i stan, sen
träffade vi Mackan - som var "grinig" ;) och tjata om att jag
skulle åka med honom + Ida & Kalle istället :) och så träffa
vi Kenny också. Funfun! Tönt Hanna var på något helt annat
ställe och tönta sig totaly :o inte bra! Haha!

Vaknade iallafall vid 09.55 idag ;o skoja inte tidigt! Men fick
sova 8½h iallafall, så det var ju vad jag behövde! Men lite
skönt ändå att inte sova bort hela dagen. Nu skriker min
mage verkligen efter frukost, så kanske är dags att få och
fixa ihop någonting ;o ge mig lite förslag mumsig frukost!

Men jaja, vad händer tonight pussies ?
Jag funderar på att gå ut eller röjja på fest. Röjja på fest är
ju otroligt mycket billigare - eller ah, det beror ju på hur man
ser det (a) haha! Men som sagt, vaaad häändeeer maaaan ?






Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0