12.05 - Onsdag hela dan

Blogg.se lagga igår så kunde inte lägga ut några pics eller skriva
något inlägg. Somnade straxt efter 22 och sov som en stock fan,
tills jag vaknade - hostandes - klockan 07. Usch, men gick och la
mig en stund efter again :) men iallafall, värsta gulliga grejen
hände ju imorse då när jag vaknade också :} jag hade precis läst
ett sms som Robin skickade igår efter att jag somnat och precis
när jag lägger mobilen på sängen igen (svarade aldrig på hans sms) 
men så skickar han ett sms direkt där han skrev "Godmorgon <3"
liksom, typ som att våra hjärnor kommunicerar med varande utan
att vi vet om det ;) haha, det blir as ofta sådär.. typ som om jag
tänker på honom så ringer han eller smsar direkt efter ;) sött alltså!

Menmen, idag var jag med mami, mormor&morfar till Thuns ofc,
för att mormis blivit så smal och måste hitta nya kläder.. och som
vanligt så hittade jag massa åt mig själv också som jag lägger ut
ikväll. För nu ska jag tagga till och sen till stan och träna ;) ni vet,
jag är ju satsarn alltså! Mjau!

Träning yesterday;
Uppvärmning - rodd + crosstrainer (5min + 5min)
Styrka/kondition - armar, ben, mage + rooumpa (skriver dock inte hur mycket på allt)
Stretchning - massa olika (är inte sååå insatt på hur länge det var ;)

Träning today;
Uppvärmning - crosstrainer
Styrka/kondition - ben, mage + roouumpa
Stretchning - det som behövs ;)

Träning tomorrow; 
- typ som tisdagsträningen!

Men nu måste jag åka till bussen ;) pusseliepuss, ses efter 18 i guess!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0