14.29

Pucko är godare när man dricker den direkt ur flaskan
än när man häller upp den i glas. Tro mig :o nu känner
man sig bara feeet när man dricker den :o uschusch!
- så man kan ju hoppas på en släng av bulimi ikväll. Not!

Borde verkligen gå och duscha nu :o Ska typ åka snart
egentligen om vi ska hinna till stan och grejs innan. Om
vi nu ska det vill säga. Ska till Viccan sen och börja dricka,
sen vet jag inte alls. Men ah, nu måste jag hinna duscha,
sminka mig, måla om naglarna och allt därtill. Har tänkt
lite på min outfit tills ikväll och tror den kommer bli totaly
nice, eller ah, fårse om det passar ihop. Btw pussies, jag
har hittat en affär där de säljer nitarmband för inte så
dyra pengar, fårse någon dag ifall det finns några fina..

Puss så länge och ha så fun tonight vad ni än gör! Smsa
om ni känner för det så kanske vi ses later babies! Mjau!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0