18.36 - Thursday

J a g  h a r  v ä r l d e n s  h u v u d v ä r k !
- har säkert fått hjärnblödning ;o kul..

Idag åkte jag till skolan as always med 7 bussen ;> lagom
trött så böt jag om och började slipa på mitt fönster - som
ska bli en spegel. Fast det här fönstret har typ 400 spröjs
imellan, så det är ju lagom mycket små hörn och kanter
att slipa -_-' men blev klar iallafall - närmare halv 14 så då
började jag med att måla det - svart ;) så att det passar
mitt übersnygga rum ;) hoppade över grundningen för att
det ska gå liiite fortare i och med att det tar sin tid att torka.
Men ah, så så långt har jag kommit today ;)

Slutade efter att jag målat klart, så jag, Ellen och Sabina
som väntat på mig skyndade oss för att hinna med 14.20
bussen ;> vilket vi gjorde.. men smartEllen kom på innan
vi ens hunnit åka 1m att hon glömt mobilen i målarbrallsen
haha stackarn :} så dom hoppade av vid busshållsplatsen
efter och jag fortsatte vidare mot gymmet ;) och tog ett
snabbis träningspass i och med att jag redan planerat det
tidigare i veckan och man är ju ingen failer ;) nonobignono!

Åh, måste berätta om imorse när jag åkte bussen :o i och
med att min buss blir 84an efter station så hoppar det ju på
massa folk när jag redan sitter på bussen :o ah, och så sätter
det sig ngn raggar Charles med blå jacka och superblont
räägerhår brevid.. sen kommer ngn friend till honom - såg
dock inte ut som ngn rääger, men aja fordon som fordon, right ?
Och efter en stund efter att dom stått och pratat så känner jag
feta jävla lukten +o( alltså seriöst, jag var fan nära på att
säga "ursäkta, kan du sluta flåsa på mig ?" fyfan alltså!

Mitt träningspass på gymmet blev som sagt snabbt och simpelt
men fortfarande träning, so what ? Den enda uppvärmningen
jag fick blev en liten promenixx dit, sen körde jag på med ben
på två olika och sen blev det mage fast på två½ ;> najs! Sen
blev jag tvungen att byta om för att Robin slutat och skulle
hämta och skjutsa hem mig - snäääällt :}

- Aja, hejdå ;>
- Får jag ingen puss då ? :/
H a h a ,  s ö ö ö ö t !

Nu lovar jag - lite iallafall - att jag ska slänga in veckans pics
hittills ;o för nu kom jag hem "tidigt", har fått lite sömn och
har ätit lite köttsoppa. Så har inte jättemycket för mig liksom,
förutom att sova lite till maybe ;)


Your comments pussie
19:43:49 ~ 2010-02-11
Mitt namn; Viccan!

MAHLIN ^^ jag vill byta header typ .. och sen vill jag ha mina altenativ grejer på andra sidan som du har fattar du vad jag menar :D LOVEYOU !!!!!!

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/
20:03:04 ~ 2010-02-11
Mitt namn; Viccan!

Lägg av själv.. Jag är perfekt hahah ..

SV; Jäää tax my babe <33333

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback