18.28

Är trött, tpl och väldigt sliten måste jag bara säga.. En
stor suck passar bra right here. Orkar verkligen inte :(

Har spanat in lite saker i nya HM' katalogen, gillas! Om
jag har pengar vill säga - vilket jag ju aldrig har, eller ?
Hm. Jaja, ska nog leta i mammas guldbyxor - ni vet min
mamma betalar ju mig så att jag ska klara mig ;o deru!
Så fun och driva när alla ändå sitter och leker kääät och
är backtalkers, yey! Jaja.

Idag var jag till skolan - vilket var helt, helt, helt jävla
onödigt om jag får säga det själv alltså. Satt ihop ett
fönster sen satt vi i klassrummet, käkade och slutade.
Klockan var då alltså halv 12. Lyckat ? Nej. Gick på
stan ett tag med Ida och blondin - tro mig! - Sanna +
två till. Fikade lite sen tog jag bussen hem till Johan,
där Majamouse var. Menmenmen, gjorde inte så jätte-
mycket, stekte mest i soffan och chilla ;) orkar inte ta
hela livet för er just nu, fanns inte mycket att säga liks ;)
H u r   h a r  e r a n  d a g  v a r i t  p u s s i e s  ?

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0