18.32

Justja, kom hem från Maja vid halv 17. Sen kom Robin
vid 17.20 - var bara här en liten stund för att Jimmy
skulle komma och leka i snön. Ni vet Robin är ju bara
5år och har precis lärt sig på på pottan ;o haha! Men
ah, så han åkte rätt fort :( bajsbajsbajs! Jag orkar inte
att behöva orka att sakna dig! Du fistår inte :/ - det ska
stå fiiiiistå om ni inte fiiiiiiistod det fjantollar! Menmen,
Majamouse kommer hit snart, om typ tre sek. Sen ska
jag iväg till Idahoe ;) mjau! Ska sova där i din.. min,
soffa. Saknart! Sen får jag se hur kvällen och morgon-
dagen blir. Nu är jag fett med trött - ahhaaaru!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0