19.14

Gårdagen avslutades hemma hos Robin, med lite mys och slutet
på Sommar med Göran :) hihu! Var toktrött, men kunde ändå typ
knappt somna ;o och när jag väl gjorde det så vakna jag av att
jag hosta som en jävla tönt 24/7, inte kul alltså! Menmen, iallafall
så måååste jag bara berätta om den äckliga drömmer jag hade
imorse straxt innan jag vaknade :o jag drömde typ att två flugor
- eller ah, flugliknande flugor - bet mig i armen :o och bettet gjorde
liksom ont, alltså riktigt ont.. sen kom en annan fluga och drog ut
en larv ur ena hålet, sen ser jag på armen hur två larver krälar i
armen, uppåt {"mot mig"} ;o fyfan vad äckligt alltså! Sen bet de
mig i foten också - båda på höger ben + arm.. disgusting!

Jaja, orkar inte skriva mer om min dag, mer än att jag tränade
today :D jag är totaly happy och väldigt taggad inför beachen!
Dock inte Ida verkar det som :P jag har nog aldrig sett någon
mer tpl i gymmet :D hahaha! Menmen, körde på pretty hard i
och med att jag har varit sjuk och bara tjockat mig.. - har ju
börjat få ångest över vissa saker.. menmen, så armarna känns
som att de ska ramla bort när som helst.. Puhhh! Får tare lite chill
imorgon istället :} Ska slänga in lite pics snart, som jag tagit under
dagen also ;) så keep on looking bitches!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0