19.35 - Totaly dead

Uschusch, jag är riktigt trött idag också alltså! Kan ju vara för
att jag kört mig slut på gymmet today again ;) men verkligen
skönt att kunna lägga sig i sängen och slockna direkt! Härligt!
Kom hem ungefär 18.40, så hoppade in i duschen - där det var
aaas kallt och typ inget tryck på vattnet - suck! Så nu sitter jag
här och kikar på 2½ men och har precis fått i mig lite mat. Men
men, blir nog till att sova snart som jag känner just nu..

Idag på gymmet var jag så duktig iallafall så att jag "sprang" på
crosstrainern i 30min fatburn ;) wej! Sen körde jag bara ben,
mage och typ jättejättelite armar + stretchning. Härligt alltså! ;)

Men jaja, får se nu alltså när bilderna kommer. Har absolut ingen
ork nu och förmodligen inte senare today, så får väl samla ihop
lite pics och lägga ut alla i slutet av veckan. Mjau!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0