19.37 - Lång dag

Såååååhääääääääääääär lång, har min dag varit idag ;o usch!
Men det var ju inte alla som tränade almost 2h idag inte ;) men
det gjorde jag - och Ida.. lagom skönt alltså! Känner mig totaly
duktig alltså! Snart är jag på topp again ;) lovely! Menmen, sen
åt vi Sub och drog till skolan och hade en lektion - engelska b.
Jobbigt, men jag höll faktiskt ut heeela lektionen! Ovanligt måste
jag säga ;o men ah, kom hem vid halv 19, sen hämta mamma
mig och vi åkte ner till Blodbussen och jag "anmälde mig som
blodgivare" - ännu mer duktig! Så fick ta massa prover idag och
får snart hem ett brev om jag blir godkänd eller icke ;) man kan
ju hoppas, i och med att jag har väntat på det här i typ 3 - 4 år
om inte mer.. Mamma ansåg också att jag har haft julafton idag
för att jag har fått massa stuff igen ;) mjau! Det kostar att ligga
på topp - iallafall för hennes del ;) ts. Menmen, ska slänga in
lite pics från dagen iallafall så att ni har lite att kika på :} btw,
så skulle Robin ha kommit idag, men sen somnade han och det
kan jag förstå - dels för att han sover 24/7 men också - för att
han gick upp tidigt och har spenderat halva dagen på sjukhuset
för att röntga sin lilla armis som hoppa ur led för 2-3 veckor sen.
Stackarn :/ så han kommer maybe imorgon istället.. i hope ♥


Your comments pussie
21:22:42 ~ 2010-02-03
Mitt namn; emma

åh, jag försöker också komma igång och träna!! har ingen att träna med direkt bara, vilket är synd:( haha <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback