19.50 - Smått suck!

Jag har fortfarande riktigt jävla ont i mitt huvud :(
- tycker så synd om mig själv alltså!

Dagens/veckans göra;

  • Fixa Viccan's och lill Ida's blogg
  • Plocka ur väskan (om jag inte ska träna imorgon vill säga)
  • Städa rummet
  • Lägga in nytvättade kläderna (som är 7år gamla nu) i min walk in closet ;) - skrytarn check!
  • Göra klart mina rester och slippa IG i två kurser + annat till skolan
  • Planera helgen - mjau!

Your comments pussie
20:33:29 ~ 2010-02-11
Mitt namn; knarkmyr

Du kan ju skriva sms innan du börjar fixa på bloggen så jag kan tännka igenom lita hur jag vill ha den ;)

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback