19.57 - Back once again

Skulle precis skriva ett glatt inlägg, men så sätter jag mig vid
min rosa, snygga dator och inser att Michelle har lånat den och
pillar massa -_- så nu blev jag smått irriterad.
FÖR JAG ÄR JU TPL 24/7, RIGHT ?

Men nu är jag ny duschad, fräsch och insåg precis att jag inte
har fått ngt på en hel vecka imorgon. Det gör en ännu mer tpl!
Jag skulle behöva skriva av mig många irriterade, elaka och
arga inlägg här just nu känner jag. Men tyvärr så blire inget
sånt.. right now iallafall!

Jaja, ikväll kommer Robin. Då ska vi tjocka oss med morötter,
gurka, broccoli och dip ;) mums! Men i och med att jag inte ätit
ngt sen 15 today, så ska jag trycka i mig en semelbulle (nej, inte
en semla utan bara "bullen") och aprikoskräm - ännu mer mums!

Lala, som ni ser du har jag inte uppdaterat mig sen i torsdags,
vilket betyder att jag har haft fullt upp med det mesta ;) som sagt
utgång i onsdags, bakisdag med Viccan i torsdags, middag + utgång
i fredags, röjj med/hos Viccan i lördags, myskväll i söndags. Så ah,
full rulle i Fullerö. Kom precis på att full rulle rimmar på semelbulle!
Haha, jag är lost!

Känns lite skönt faktiskt att komma hem och att få sova i min egna
säng, har inte gjort det sen i tisdags. Men kommer visserligen sakna
min Viccopicco brevid mig i sängen :( men hon blir ju utbytt mot R
så kan ju hoppas på att han ersätter henne lika bra! ;o hah!

Ska skriva lite om helgen och lägga ut bilder och så lite senare,
fårse om jag hinner innan Robin kommer hit, men han kommer nog
om fleeera timmar, så man kan ju hoppas i och med att ni måste
ha saknat mig sååå mycket de senaste dagarna ;) men ah, tills dess
får ni forsätta kika in lite då och då, för lite uppdatering.

Btw, måste säga att världens sötaste Elin gav mig en parfym i fredags,
ni vet Naomi Campbell - At night ? Den vare iallafall :ooo och seriöst
mer än hälften är kvar! Värsta snuttigt! :D Så nu luktar jag fortfarande
as gott, but with a new flavour! Thanks babe!

Jaja, skriver snart igen.. måste som sagt äta ;o


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0