19.57 - Lovely

Väntar på sladden till mobilen, sen lägger jag upp inlägget.
Nu ska jag bara skryta om att jag inte har ätit - moget när
klockan är 20 liksom, men mitt humör är kind of upsidedown
just nu, jag är arg och skulle kunna grina sönder när som
helst känns det som.. kan det vara för att det är den 16e idag ?

Men en annan sak som jag - ska - skryta om är att jag träna
idag ;) wejwejwej! Jag och Ellen - sattsarna on high level ;)
haha. Nej men iallafall, det gick super. Men det var ju en liten
Robin som smsade en stressat alltså! Så fick skynd mig igenom
det mesta pga honom, lite synd. Men hann ändå allt! Ska dit
imorgon igen och träna - lovely! Måste verkligen sattsa nu på
riktigt tycker jag ;) men jag är så tjockis och äter så mycket.
- usch!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0