20.20

Mamma visade precis i Aftonbladet en sida om typ världens
snyggaste - Josefin Crafoord - där det stod att hon hade blivit
misshandlad natten mellan lördag och söndag :o jag blir seriöst
chockad.. ofta liksom ? Fattar inte att folk orkar ;o visst jag har
många ungar jag lätt, utan att tveka skulle misshandla, men ändå
lite självresepkt har man väl ?
" .. Hon hade just kommit in på innerstället Hell's kitchen när ett
föremål kom flygande i luften och träffade hennes huvud illa."
Öuuh ? Okej ? Dessutom vare en kille :s pinsamt! Efter det så kom
han fram och hällde öl på henne.. Men yeeey! Get a life eller ngt..


- btw så har hon typ as snygga ben. T o t a l y  j e a l o u s !

Dessutom kan jag inte sluta tänka på min lilla Robin som blev det
för 2½ vecka sen :/ uschit! Lovar att jag hade slagit ihjäl dom där
skabbiga ungarna +o( fyfan! Malin lackar ;)

Your comments pussie
21:00:48 ~ 2010-02-04
Mitt namn; Tess

Jag håller med dig, hon har jävligt snygga ben! :) Kram <3

Min blogg; http://tesswaltenburg.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback