20.38 - Torsdagsmys

Nu ska vi kila in till Viccan och tjocka oss :D sen blire till
att sova för jag är fortfarande död ;) haha, Viccan är tönt
och sitter här brevid och låtsas pilla mig i örat och säger;
"Ploooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop"
som om hon får ut världens vaxpropp, hahaha! Äcklig hon är!

Men sleep tight små pussies!
Btw, jag saknar min lilla groda - kkroda - Jåbinn basskoven!
Haha, söt jag är va ? I knooooow! Likeylikey, nej men ska
nog ringa och våldta honom genom luren för att jag saknar
den lilla fistönten :D så tyvärr Robin, jag ska busa sönder dig!
- wait for it ;) just wait! Min lilla roooumpa!

Tack och lov får jag gosa med Viccopicko tonight istället, rawr!
Glöm inte kika in på hennes blogg, röjjt! - k l i c k a  h ä r !
Har även fixat hennes blogg :D så nu har ni ännu större anledning
till att kika in ;) mihuu! Lovely, kom på att helgen är planerad also ;)

Håll tummarna för mig att Viccan följer med mig till skolan en
stund imorgon ;o annars är jag totaly mobbad på bussen in ;o
- och det vill vi ju inte ;) nono!

Your comments pussie
16:23:14 ~ 2010-02-19
Mitt namn; ee

du har jättefin blogg !(;

Min blogg; http://tiotusensoldater.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback