20.44 - Last days

Idagidagidag har jag only varit i skolan ;o gick segt men
fort. Slutade halv 14 (pga nya tider) så Robin joina våran
lektion sista timmen för att han redan slutat. Sen tog vi
bussen till Vaksala och gick på marknaden ;) typ våran
årliga grej att göra tsms. Sen tog vi bussen hem till honom
och kikade på That '70s show - tills vi slocknade, sittandes,
med fötterna på bordet och huvudena lutade lite gulligt mot
varann. Sött! Hihu, vaknade sen och lagade lite food sen
somna vi almost igen ;o tror faktiskt han har sovit tills nu
sen jag åkte hem för 40min sen (a) men jaja, tänkte lägga
in lite bilder och skriva om igår också - i och med att jag
inte fick skriva sjääälv igår :s hm.. haha!

Igår gick jag och Sabina och träna efter skuulan iallafall,
fett najs alltså ;) och väldigt duktigt måste jag säga! Stolt!
Haha, har faktiskt inte mycket träningsvärk :o utan jag har
lite skönont bara, likely!

Ska även träna imorgon innan skolan, med Idahoe! Stek!
Så ska bränna fettfett sen glida vidare till skolan och ha
2½h engelska lektion.. inte lika najs!

Men slänger in lite bilder nu - om jag orkar. Så får det räcka
jag är helt slut alltså! Robin har tagit slut på alla mina krafter
- eller så vare tvärtom - haha. Han ledsna as mycket på mig
nu i slutet för att jag bara busade massa (a) but i like it liksom..
Mjau, men tjenis så länge pussies

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0